Äntligen hemma

2009-05-01 @ 23:41:44
Vi har haft riktigt skoj på jobbet idag, jag och linda såklart :) Gillar att jobba med den tösabiten! Imorgon ska jag och malin vara barnvakter åt hennes snuttegryn med. Gud vilka fina uttryck jag får till idag! Hände dock inte så mycket speciellt, vi satt mest och tjötade, sen var jag hårstråt ifrån krogen, men jag är stolt att jag sa nej, behövde komma hem och sova. Sen ringer väll malin och har as skoj, så missade jag det. KANON. Men jag hoppas de har skoj utan mig :)
Nu ska jag nog slänge mig i vingen snart och sova sova sova!
Sen imorgon ska jag sooooooova ut. ÅÅH vad skönt!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback