eurovision

2009-05-15 @ 12:51:48
Alltså, jag kollade på Sveriges bidrag nu, jag vet inte? Franska? hahahahahaha. Allvarligt, jag klagar för att frankrike och alla andra länder sjunger på deras egna språk för att man inte fattar vad de sjunger så kommer vårat bidrag och sjunger franska och engelska, jag ger upp alltså.
Sen vid typ 2 minuter av låten så sjunger hon så det skrattar till typ, haha, kanske är skit bra fast jag inte fattar det. Aja, jag vet att detta kommer gå åt pipsvängen. Vad tror fransmännen om oss nu? Men ååh, kolla detta:
http://lyricstranslations.com/eurovision-lyrics/eurovision-2009-norway-alexander-rybak-fairytale
Norska bidraget, fastnade framför tvn igår på jobbet när vi hade överflöd av kunder, ironi. Så hörde jag att han är uteliggare, han får gärna sova hos mig om han vill :D värsta söt. ujuj, han ska vinna, därmed bastu..
ska kolla mer bidrag nu, sen blir det systemet med bobo, sen ska vi ut till annika ikväll och leva jävel :) fast jag är sjuk, men singelfest vill man ju inte missa :O!
Hoppas det blir trevligt iaf!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback