Jobb

2009-05-01 @ 15:06:54
Innan jag drar vidare till jobbet tänkte jag göra Dagens..

1. Vädret
Går det klaga? Kanske för varmt, men heldre det än att de regnar som det gör 350 dagar om året i Borås.

2. 100% OB
Sen jobba 8 timmar, alltså 16 timmar betald tid. Kanon :)

3. Torsdagar
Jag gillar att swing har öppet på torsdagar, då kan man vara bakis hela fredag och sen ut på lördag igen. Det är ett plus, ist för att gå ut fredag för man är så taggad på helg så man är så bakis att man inte orkar supa på lördagen. Jag tkr det är logiskt och bra att krogen är öppet på torsdagar :)


1. Bakis
LÄttare lista att fylla på idag tycker jag nästan. jag är bakis bakis bakis. Börjar släppa något, men blaäee. Fått grym hicka med, känns som att jag ska spy varje gång jag hickar!

2. Jobb när Malin o co. ska ut
Det är lite tråkigt, hade gärna följt med

3. Inte träffa min babe
Ett big - ! En tom helg nästan. Men tiden går fort så snart bär det av igen :)


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback