party igår

2009-05-22 @ 00:12:00
jag kan ju inte hoppa mig överlycklig för igår, det var ju ingen kanon kväll, det var 500 grader på swing och massa folk. Det var roligt hos Lotta, en stund på swing och när vi dansade som jag gjorde i 5 minuter sen höll vi på att svimma i värmeslag plus att malin tappade sin mobil så hon kröp på knä på hela dansgolvet ;-)
Sen idag har jag jobbat, det var helt okej, det gick fort och det var mycket att göra. Då försvinner tiden väldigt fort!
 
Men jag var hos Lotta och hon piffade upp mig ordentligt, längesen jag såg så pigg och glad ut! Men korten är lite otydligen men jag tror lotta eller malin har bättre kort :)

Snygging malin som har tagit kort på sigsjälv =D

Emmy redo för swingelingan

Gör lite fula miner och korten är suddiga, jag vet :)
Men hade hade lila glansig klänning med lack-leggins. kedjan runt min hals är favoriten!
Vi hörs mer imorgon, ska kolla andra avenyn nu. pusselipuss

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback