trött

2009-05-24 @ 13:08:24
Hello :)
fyfan vad trött jag är, somnade halv 7 imorse eller något och ska jobba ikväll. Men jag får stå mitt kasst, så är det om man ska vara på topp, man får lida lite pin xD Jag har ing att skriva typ, men igår var jag först hemma och pluggade hela dagen, men blev inte riktigt klar med mitt arbete som ska vara klart imon så får göra det imon eftermiddag och skicka mail till min lärare. Sen kom Malin till mig så satt vi och kollade på robinsson och hade inte ett bajs att göra. Sen kom Max och Markus till mig så åkte vi runt med en bil typ, bara körde runt och raceade med ngn random.
Sen åkte vi till en fest i Sveljunga, det tog bara ngn timme att hitta vart festen var, sen var det totalt livsfarligt folk där enligt mig vågar inte ens skriva vilka, kommer väll döda mig då.
Sen åkte vi ner till stan och träffa massa fyllesvin och sen hem till mig och pimpla vin, hahahaha :P Givande kväll alltså :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback