Detta händer inte!

2009-11-13 @ 11:09:45
- Jag börjar lyssna på reggae
Jag skaffar mig dreads och sitter med en mössa i färgerna rött, gult och grönt med hasch i ena handen och lyssnar på bob marley eller Kalle Baah.
.
- Jag börjar få ordning och reda
Direkt på morgonen vid 08 snåret springer jag upp och börjar damma, dammsuga hela huset och skurar alla golv. Sen efter det tittar jag i kalendern vad som händer i veckan, hur ska jag hinna med en sak? STRESS. Jag får nog ringa och avboka det så jag hinner med allt i mitt stressiga liv.
.
- Jag färgar håret blondt
Ja, jag saknar mitt blonda hår så jag springer till frissan och färgar det platina blondt igen och går runt på stan och får höra säkert 100 ggr att jag är dum och blond. Jag älskar livet.
Sen kan jag gå på krogen och få alla killar jag vill om jag fixar en bra push-up bh, jag har ju blondt hår nu!
.
.
Nej folket, detta händer inte


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback