Emmy är duktig!

2009-11-17 @ 19:56:39
Nu har jag varit riktigt duktig.
Jag har packat en stor väska, eller nja, nu avslöja jag mig. Det gjorde jag igår.
Men (A) jag har städat mitt rum och packat min handväska inför imorgon iaf :*
Sitter just nu och lyssnar på Håkan Hellström från Roskilde iår. Mycket bra v
.
Sen ikväll ska jag försöka sov i tid, jag sov någon timme inatt bara.
Ska kolla på "Bästa av Dag-Otto" Sen ska jag försöka sova :)
Ska upp halv 7 imorgon,
*Annika & Malin, glöm inte att ringa imorgon*
Någon bör väcka mig om jag ska upp vid den tiden.
Sen åker jag hemifrån kvart över 7, träffa damerna  istan halv 8.
Sen till jobbet på möte 9 till halv 10, sen måste jag springa till tåget med annika.
Sen bär det av.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback