Hej tuffingar

2009-11-10 @ 23:35:17
Ja Hejsan.
Jag sitter här med Annika, vi sitter och nördar med varsin skärm, hahhaa. Ser nog rätt roligt ut, men ist för att lana så gör vi detta, bloggar varannat inlägg typ, väldigt underhållande.
Men idag har jag sett nya sidor av folk, jag gillar att få fram roliga sidor av folk.
Kan inte förklara så folk förstår, det är det som är meningen.
Men de nya korten fick folk att reagera ;D haha!
Men nu ska vi nog se Johan falk snart, jag har itne frågat annika, men hon lär se inlägget snart och tycka det är en bra ide.
Haha.
DAgarna går, nu är det bara, 7 dagar kvar, vafan, det är ju en hel vecka :O Men sex dagar säger jag nu, åker den 18 till Stockholm, ska bli myspys :)
Vet inte hur länge ska stannar, men blir väll en vecka eller så.
Sen åker jag tillbaka runt jul igen om jag kan hålla mig så länge ;)
haha, bjuder på ett gammalt kort på mig :)
Kanske skriver senare om jag inte somnat. PUSS!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback