Hiss och Diss!

2009-11-11 @ 12:19:35

1. Rätt läppstift
Det är nog fan det sexigaste och snyggaste jag vet. Kan säga att jag alltid har det när jag ute på krogen iaf, lite jobbigt dock om man röker och dricker att ha kvar det snyggt men gäller att ha stiftet i väskan så man kan fixa det.
2. Folk som bjuder på sig själva
Jag älskar folk som har lätt för livet om man säger så, vågar bjuda på sig själva och vågar låta folk skratta åt ens misstag ibland. Som om man ramlar bland folk så skrattar man åt det allihopa plus den som ramlade. Man ska inte springa därifrån och skämmas. Vafan, sånt är bara skoj.
Man måste våga bjuda lite på fula kort på sig själv osv.
Vågar säga vad man tycker och kan skämta. Ja folk förstår vad jag menar. Älskar att umgås med sånna personer!
.
3. Komplimanger
Det är det bästa jag vet, när man träffas så får man höra att man har en fin tröja eller vad som helst, det räcker för att göra min dag. Om jag nu har en fin tröja. Inga falska komplimanger, det syns igenom fort.
Men ja, älskar komplimanger.

1. Dubbelmoral
Det är nog fan det falskaste jag vet i två olika perspektiv.
1:
Man vill äta kakan men ha kvar den.
I kärleksperspektiv framför allt, när man säger till en kille att man tycker om honom för att han t.ex. ger saker till tjejen men egentligen tycker inte om honom alls. Att man utnyttjar honom för att han tycker om henne.
Det finns ju massa exempel.
Eller bara att hon helt enkelt vill ha honom för sig själv men inte vill vara tillsammans och ger honom hopp så han stannar.
(Nej det är inget personligt, jag bara har sett det tusen gånger för mig själv tidigare i livet och för mina vänner)
2: Tillexempel:
Annika och Malin (Tog bara två personer) går på stan och Annika snackar grymt mkt skit om mig till Malin, sen ser de mig på stan och Annika springer fram och kramar och pussar mig, det är det falskaste jag vet. Mår illa av det. Okej man kan snacka skit ibland om man är irriterad och sur, men ja. Ni förstår.
2. Slask
Nu, idag, eller igår snöade det som fan som ni kan se på korten igår då vi fotade. Då kom jag och tänka på slask, är inte slask det tråkigaste som finns?
Jag hatar slask, speciellt när man som jag har samma skor tills de får stora hål och är riktigt använda, då läcker slask in lika fort som man säger slask.
3. Att Chicks = Trouble
Det är en mötley crue låt, men är det verkligen så? Att tjejer orsakar problem. Nej inte riktigt så.
Det är för att killar har sånna krav och är så sjukt avensjuka som vi blir ett problem. För sånna problem har ni inte med tjejkompisar, bara de ni blir tillsammans med.
Ja jag vet.
Killar är ofta grymt avensjuka, man kan inte dansa med en kille eller få komplimanger. Då är han kär i en.
För annars vet jag inte vad som gör att vi ger er problem? Det är ju eran åsikt som gör att det är ett problem, annars hade ni inte haft anledning att bli sura. Problemet sitter i erat huvud inte i vårat.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback