Hiss och Diss!

2009-11-30 @ 16:17:41
1. Bling My Boots
Jag var inne på en hemsida där man kan köpa olika smycken till sina skor!
Allt är smycken, under är det en helt vanlig stövel.
Jag tycker det är skithäftigt!
http://www.blingmyboots.com
.
2. Mobiltelefonen
Jag måååste faktiskt hissa den, vet faktiskt inte vad jag gjort en hel dag utan den.
Jag skriver sms hela tiden och folk får tag i varandra hur lätt som helst.
Måste bara säga det. Tack personen som fick idéen om en mobiltelefon!
.
.
3. Snön
Jag hoppas verkligen snön kommer snart, för nu är det fan sjukt kallt och mörkt hela tiden. Ljust i någon timme bara varje dag! Riktigt dåligt.
När snön kommer så blir det lite ljust iallafall.  Det kommer också påminna mig om att det snart är min födelsedag!
30 Dec
.

1. Årets julklapp
Jag vet inte, jag har inte testat denna konstiga matta. Men för de som har, funkar de?
Det är ju för avslappning, kan man inte bara sova i en skön säng 30 minuter varje dag ist?
Men vad vet jag.
.
2. Folk som inte ser skillnad på emo och olika rockstilar
Det kan driva mig till vansinne!
Jag ska göra ett inlägg om det. För det ska folk få lära sig. Blä på folk som är så jävla tröga och tror de vet det där. Oj, nu blev jag sur!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback