Hiss och Diss!

2009-11-04 @ 12:12:44
Nu är det dags, har varit för dålig på detta!

1. Arbetsförnedringen
Ja jag blivit lärd till detta namnet, men det är inte så mycket till förnedring. Jag börjar få betalt av dom nu för att jag inte har ett deltidsarbete. Sen ska de hjälpa mig hitta ett nytt jobb.
Varje gång jag träffar nytt folk så verkar de ha så konstiga hopp om mig, de säger alltid att jag ser ut att ha en bra inställning och lätt kommer dit jag vill.
Så de ska skicka mig på kurs som nästan inga får möjlighet till (Y)
Kanske går mig ett bra jobb. Vem vet?

2. Min kalender
Jag hade nog inte klarat mig utan den, jag har knappt koll på mitt namn så. Det är perfekt att ha, plus att man kan gå tillbaka om några år och se vad man gjort. Jag kollar nu vad jag gjorde i högstadiet och vem jag var tillsammans med och allt gammalt kladd jag gjort. Jätte mysigt :)

3. Böcker
Ja, vad läser jag för böcker som är så bra då?
Kända självbiografier, just nu Marilyn Mansons bok, sen läser jag psykologiböcker. Ja, jag är ganska djup egentligen, tror inte många av mina vänner sett det. Men jag tänker mer än folk tror och ser andra sidor hos folk osv. Ja, David har fått höra en del av mina tankar iaf :) Han var faktiskt imponerad :O
Tro inte jag är så dum som jag ser ut alltid!
1. Kallhet
Ja hur uttrycker man det? Man kan du inte säga "Jag dissar kall" utan det fick bli "Jag dissar kallhet" (A)
Jag tycker det är mysigt om någon värmer mig, men det brukar det inte vara, då kan jag dissa det. För att frysa är ju inte den bästa känslan.
Men håller någon om mig då blir det ju till ngt positivt.
2. Lame MF
Ursäkta mitt språk, men jag hatar verkligen lama människor, värsta jag vet. Hatar att umgås med folk som aldrig vill göra ngt utan heldre sitter hemma och kollar på en film 7 dagar i veckan.
Då blir jag galen, jag vill iväg till andra städer, festa, träffa nytt folk, testa nya saker. Jag vill göra allt innan jag dör. Därför jag blir så jävla hjärndöd och irriterad på folk som bara "Neeeee, jag ska spela cs" eller "Neee vi sitter inne, orkar inte".
3. De som inte fattar ironi
Klart att de som inte känner mig förstår att jag till 90% är ironisk. Oftast när jag inte hittar ngt att säga när en person frågar ngt eller att frågan är så jävla idiotisk så är jag ironisk i svaret tillbaka. De lär sig de flesta. Men sen kan jag ju dissa de som inte alltid förstår att jag kan bli arg.
Fråga typ Jossan, hon är nog den som sett mig som argast. Tror jag. Eller andreas, stackarn! ;)
.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback