Jag minns

2009-11-29 @ 11:21:33
Ja så sant, redan från började hade vi starka band.
Jag minns hur mycket tid jag la ner för att ta bra kort och skicka.
Jag höll mig vaken långt in på natten för att prata med dig.
Jag minns när du berättade grejer som fick mig att gråta fast vi aldrig hade träffats.
Jag minns hur de 24 timmar vi träffades gick för fort.
Jag minns planerna vi gjorde för att jag skulle smyga in och träffa dig i smyg.
Jag fick höra att du tyckte om andra tjejer, jag minns hur jag önskade att det var jag.
Jag minns att jag offra allt för att få träffa dig, jag gjorde saker jag aldrig trodde jag skulle våga.
Jag minns allt.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback