heej

2009-10-19 @ 21:09:51
hejsan alla snyggingar!
jag har varit väldigt dålig på att uppdatera eftersom jag har varit hos linda nästan hela helgen, varit där och spacklat och satt upp väv som man ska ha innan man ska måla på en vägg. Tror jag.
Sen målat en spegel som kanske inte blev som vi tänkt..
menmen, överlag har det varit en bra helg. Den värsta och konstigaste i mitt liv med.
Menmen.
Menmen.
haha. Inatt hade jag, Linda och Anna det roligt. Tror aldrig någon eller några har skrattat åt mina skämt i en timmes tid. Folk brukar tröttna, men de skrattade typ konstant och fick ont i sina magar och grät. Det var kul!
Inte många som förstår mina sjuka humor så ;)
.
Ska ha ett inläägg med lite kort sen. PUss på er!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback