Hiss och Diss!

2009-10-21 @ 12:42:02

1. Veins of jenna
Sitter just nu och knarkar deras album Lit up Let down.
Den låten i albumet är helt underbar. Ja tanka nu!
Kom till Emmy!
.
2. Idrottens bingo gala den 31
Fyfan vad kul vi kommer ha, jag kan känna det ända ut i fingertopparna. Allt är ju gratis, bara att plocka :) Sen in på rockbaren efter galan,se om man hittar ngt ögongodis. För titta-men-inte-röra reglen gäller!
Klänningen jag ska ha
Väskan jag ska ha till
Legginsen och stövlarna jag ska ha
.
Sen ska jag även ha massa smycken jag har köpt med, nitörhängen och massa armband. Kommer vara den som syns på galan iaf :D Me like!
.
3. Spotify premium
Visst det är dyrt, 99 kronor i månaden, men har man det kan man lyssna på sin lista fast man inte är online på internet, det är as bra om man har bärbardator. Sen finns det ju massa andra bra grejer med. Men just det gillar jag :)
1. Tänka
Haha, nu undrar ni vilken idiot jag är. Men jag menar mest att jag vill att folk ska börja gå lite mer på känsla, inte tänka så mkt.
Jag märker att folk alltid tänker för mycket, det gör mig så trött eftersom jag nästan alltid går på känslan. Får jag för mig att jag vill göra ngt kan det ta lång tid innan jag släpper det, och jag får oftast som jag vill och vi eller jag gör det.
Som jag och Annika, vi skulle luncha, slutade på liseberg och på krogen i göteborg (Y) Tackvare att jag blev sugen på det.

2. Höstdepp
Jag är nog inte ensam om att bli depp. på hösten, allt är så mörkt och tråkigt men också väldigt mysigt. Jag tänder lite rökelser och sitter med kaffe och läser. Man måste utnyttja det mysiga mörkret med. Hitta någon att mysa med. Det är kanske svårare än att hitta en bra bok att läsa men det kan vara värt det.
Jag vet att twilight böckerna ska vara bra men jag fortsätter leta en pojke att värma mig på i höstmörkret! Jag ger mig snart och sätter mig med en bok jag med ;)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback