Hiss och Diss!

2009-10-10 @ 10:57:49
1. Andra Avenyn, Two and a half men och efterlyst
Hihi, det är de serierna som jag följer, jag tror inte jag har missat något. Toast på Berns kollade jag på också. Men de programmen vill jag hissa för de förgyller min vardag lite :)
True blood, är det en bra serie?
.
2. Ärlighet och folk som vågar
Att man kan vara ärlig och säga vad man tycker och om det är något som stör personen säger han/hon det. Jag hatar att umgås med personer som inte säger vad de tycker, då vet man inte vart man har personen på ett sätt. Sen de som vågar säga nej om något är fel inte bara åker med och gör som alla andra.
Jag älskar att sticka ut och provocera.
.
3. Blogawards
Det tycker jag är hett just nu, jag har varit inne och röstat, har ni det?
http://www.veckorevyn.com/blogawards/

1. Stress
Just nu lever jag i en stressad värld, även om jag inte stressar runt så går mkt tankar runt i mitt huvud. Min kalender organiserar hyffsat iaf.
Men jag har mycket jag måste fixa, jag måste kolla jobb och jag måste låna böcker till Matte B kursen som börjar nästa vecka.
Ja massa papper ska in och blä.
Nej jag blir trött av att tänka på det, ska sätta mig och läsa hela dagen idag ist, orkar inte med det där just nu.
.
2. Min deal
Jag vet inte om det är en diss, men just nu är det en diss, jag tänker inte skriva om någon deal här eller vad den innebär, kan ta det IRL :) Men det är en deal som jag, Jani och Jakob har gjort. Jag ska minnsan klara det fast det är HÅRT! Uscha.
.
3. Ensamhet
Ja jag har faktiskt haft sällskap när jag ska sova och dygnet runt över en vecka. Jag älskar sällskap, sen att jag varit bortskämd och haft Jani nära mig i en vecka gör det jätte jobbigt när jag kommer hem.
Nu sover jag utan hans hund och han, för de som inte hängt med har jag varit hundvakt åt hans hund innan jag åkte upp en vecka.
Usch vad ensamt det är.
Saknar dig fjant!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback