Hum.

2009-10-21 @ 16:58:41
Jag fick värsta funderaren innan idag, det var en kompis som sa en gång att ögonen speglar ens inre. Jag föddes ju med blåa ögon, klarblåa, sen blev de gråa, sen gröna och nu är det gröna och bruna.
Men sen har jag en cirkel runt ögat, innan ögonvitan om man förklarar det så.
Den är mörkare än min vanliga ögonfärg.
Är det ngn som kan ngt om detta?
Vad betyder dom?
.
Ja ögonen ser lite olika ut i olika ljus, utomhus är de nästan gröna och inomhus bruna. Sen ser man ju ringa hyffsat bra på det översta kortet.

Kommentarer
Postat av: Annika Wacker

Är alla inte lite mörkare på det sättet? Eller så har jag det också, haha.

2009-10-21 @ 17:17:28
URL: http://annikawacker.blogspot.com
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback