just for fun

2009-10-24 @ 17:22:07
Jag har insett att min senaste kyss: var mkt bra :)
Jag lyssnar på: mötley crue
Jag pratar: för mkt om för mkt
Jag tycker om: mina underbara vänner
Jag avskyr när folk: ljuger för mig och döljer saker

Min första vän heter: Cecilia
Kärlek är: han
När jag borstar tänderna: ser jag ut att vara sjuk i huvudet.
När jag lagar mat: Om jag för det blir det oftast inte ätligt
Jag tänder på: söta datanördar och uteliggare, alkolister är fina saker med
Det sexigaste yrket är: musiker, rockstjärna :D
Det är charmigt när: gulligt leende
Jag är rädd för: mörker och höjder, i stora drag
Den värsta känslan är: ensamhet
Den bästa känslan är: när man är kär!
Jag är bäst på: att lyckas med allt,
Jag är sämst på: vänta
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fluga eller ett bi ;)

Det finaste som finns är: (A)
I sommar: peace and love!
Sist jag grät var: jag vet inte, :O någon dag sen kanske
Jag kan: allt :) lite lotta på bråkmakarstilen
Jag kan inte: springa längre än till bussen
När jag vill tänka går jag: till min säng med hög musik i öronen
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: mitt liiiiv
När jag vaknar på morgonen: väcker oftast ngn mig
Innan jag går och lägger mig: läser jag nikki sixx bok <3
Just nu tänker jag på: utekväll eller bara vara hemma? största i-landsproblemet just nu
Bebisar är: söta nr det är 0-2 år. Sen jobbiga
Idag har jag: varit med Annika
I morgon kommer jag: jooobba
Jag vill verkligen: åååååka till jani

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback