Scchhh, hemlis!

2009-10-12 @ 09:03:00
Saker ni inte visste om mig:
- Jag kan bli väldigt fascinerad av saker som jag inte förstår, är van att se eller önskar jag kunde göra.
Tillexempel blev jag fascinerad när jag såg globen irl för ett tag sen, blev typ stum och bara peka. Jani trodde ni helt ärligt att jag var dum i huvudet 3 gången vi sågs. Sen att han bor i Märsta gör inte saken bättre, Märsta ligger sjukt nära arlanda och man ser flygplan köra lågt var 30 minut. Börjar vänja mig, men i början var jag helt stum då det hände. Jag menar när jag och vänner åker till Göteborg och åker förbi Landvetter, hade vi sett ett plan över bussen så hade ju alla bara: WOOOOOW! Sen ett tips, trolla inte framför mig, kan snöa in mig i det i flera timmar!
- Jag hade inte klarat mig utan musik
Håkan Hellström, Mötley crue, Dirty penny, Dia psalma, Guns n roses, L.A. Guns, Backyard babies, veins och jenna m.m Sleaze och glamrock ligger mig mycket varmt om hjärtat.
- Det värsta jag vet är att vänta och städa
Är för rastlös för att vänta och städa har jag verkligen ingen ork till, kan städa hos andra, men mitt rum, det värsta jag vet.



Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback