Ssshh! Hemlis.

2009-10-11 @ 15:39:57
Detta visste ni inte om mig:
.
- Jag är nog den mest envisa personen du har träffat, visar det oftast inte i början, kan skrämma endel folk! ;)
- Ibland när jag är nere eller sjuk brukar jag titta på barnfilmer som Lotta på bråkmakargatan osv, eller tecknat. Det händer till 99% under sånna tillfällen, vet själv inte varför.
- Jag hatar att springa i trappor, tror alltid att någon springer ikapp
- Jag har sen jag var lite haft en katastrof fobi för sjukhus. Skämtar om det med mina vänner som jag kännt sen dagis för de tror nog inte att jag fortfarande är minst lika rädd.
- På tal om förra påståendet, jag gick med bruten arm i 3 veckor för att jag vägrade åka till sjukhuset, sen när armledets ben stack ut så tvingade mamma mig. Innan dess skyddade jag mig och sa att "de är säkert bara en stukning"

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback