Test :)

2009-10-10 @ 21:20:11
OM DIG

Namn -
Emmy Erika Birgitta Augustsson Trysberg
Bor - Borås
Syskon - Lillebror Adam
Ålder - Min eller Adams ålder? Jag är 18, snart 19 och Adam 16.
född- 30 December 1990
Ögonfärg - Bruna med lite grönt och gult :)
Längd - 1, 67 kanske
Sko storlek - Jag vet inte riktigt, 38 ungefär
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Stenbock
Hårfärg - Svarthårig
Födelseort - Borås


DAGENS..

Låt -
Oh Susie - Secret Service

Saknad - J
Kläder - Mjuuuuukis
Smink - Inget
Underkläder - trosor och bh
Mat - Knäckemackor
Köp - Inget
Göra sen - Jag vet inte 
Godis - Lördag så tjuvsmakar av mamma

Pinsammaste - Veeene


SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
Nej
Tycker du om godis - Ja
Hur många gånger i veckan äter du godis - Jag vet inte, väldigt olika
Äter du oftast nyttig mat - Hyffsat
Tycker du att du själv är söt/snygg - Ja såklart :D
Du ger mycket komplimanger till andra - Försöker så gott jag kan 
Är du nöjd med ditt förnamn - Kunde väll tagit ngt annat, alla tror jag heter emma eller emelie hela tiden. 
Du tycker att du själv är smart - Har väll inte alla indianer i kanoten ibland
Vad är det sämsta hos dig - Jag kan inte sätta fingret på det, men självförtroendet
Vad är det bästa hos dig - Oftast glad och positiv
Har du bra självförtroende - Med alkohol i kroppen är jag kung ;)
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn- Olika
Du tycker om att vara med tjejer - Beror på hur man ser på det
Känner du dina grannar - Njaa.
Gillar du skolan - Studenten men vi hade kul i skolan
Har du någon gång skolkat - haha, såklart inte
Spelar du något instrument - Nej, försökt mig på gitarr men det gick väll inge höjdar bra
Sporter/aktiviteter går du i - inget längre
Har du några tatueringar - neeej men vill ha massor
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Beror på
Tycker du om djur - ja oftast


BRUKAR DU...

Sova -
hiho jaa
Ta mediciner du inte borde ta - Nope
Röka - slutat :)
Snusa - NEJ!
Skada dig - haha, inte medvetet
Klä dig i svart - Såklart
Lita på folk - inte min starka sida.

Skada dig med flit - neeej
Drömma mardrömmar - upp och ner
Gå i skolan - nej
Gå i kyrkan - Nejee
Ljuga - faktiskt gör jag det, men försöker låta bli, vita lögner då och då bara
Vilja dö - nej.




NÄR...

Åt du senast -
vet inte
Läste du ut en bok senast - Nikki sixx bok senast, minns inte när, läser den på svenska nu
Köpte du något senast - don't remember
Vad? - ingen aning xD
Svor du senast - Idag
Sjöng du senast - Idag, nu :P
Klagade du senast - Idag
Klantade du dig senast - Vet inte :O



HAR DU...

För många vänner -
Ja då, men det är inte det som spelar ngn roll
Förföljelsemani - haha, när det är mörkt ute möjligtvis
Någon annan psykisk sjukdom? - Tvångstankar möjligtvis :P
Skadat någon? - Ja
Färgat håret - japp
Några piercnings - Ja 3st.
Några tatueringar - nej, men ska skaffa
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält - Många ggr!


ÄR DU...

Snäll -
Jarråå
Snygg - Jarråå
Söt - Kan vara om jag lägger den sidan till ;)
Kort - Normal

Klantig - Haha kan vara

Kommentarer
Postat av: Emmy

Älskar ditt förnamn;)

2009-10-10 @ 21:53:59
URL: http://fashionchick.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vet vad du menar med att folk tror att man heter Emelie eller typ Emilia... :P Fast gillar namnet ändå :)

Kram

2009-10-11 @ 10:00:47
URL: http://sidelicious.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Man kan inte ha för många vänner tycker jag XD

2009-10-11 @ 10:54:00
URL: http://johannahugo.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback