Dålig uppdatering

2009-09-20 @ 12:11:16
Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera! Men jag har ju lite annat för mig när jag är här, blandade känslor denna helgen må jag säga. Men det kändes lättare ändå på något sätt.
Orkar inte ta sånt här, för inget kan nog rubba mitt humör, men fan vad trött jag var igår dock ;P Det ända dåliga.
Nu ska jag snart ta med mig hunden och Jani till stockholm, eller om ngn timme, så ska jag ta tåget hem, åker klockan 16.45 och är hemma sjukt nog 19.58 :O
.
Står såhär:
Stockholm C - Herrljunga,avgång från stockholm 16.45 och framme i Herrljunga 19.17 :O DET ÄR INTE LOGISKT, 2,5 h :O Det är för lite.
Sen 40 minuter från herrljunga till Borås. Får vi hoppas på att inte tåget från stockholm är försenat man har typ 4 minuter på sig att byta :P Men såäree. Hoppas Naxo får åka med på tåget från herrljunga bara... Men det märker vi, jag har fritidskort så åker gratis därifrån ändå (A)
Puss !

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback