gårdagen

2009-09-06 @ 11:44:02
Godmorgon mina sötabloggläsare, jag fick yttligare mer läsare sen, jag hade runt 120 läsare igår, det var kul :) hihi.
.
Igår hade vi det riktigt trevligt, jag glömde min mobil hemma hos Lotta när vi skulle bowla så några kort blev det inte, men vi hade riktigt riktigt roligt.
Vi satt med ölspel  hemma hos L&F och blev lite halvlulliga, eftersom jag blev offret att lura (jag är faktiskt ganska lättlurad) så jag shootade väll 3 shoot iaf i onödan minst.
Sen drog vi till bowlingen, där kom jag nog 3/4 och 2/4 första och andra omgången. Men sista hann vi inte kvar.
.
Det var jag, Lotta, Emma, Anna, Fidde, Basse, Jocke, Jesper och Tossa. Mycket trevligt gäng!:)
.
Sen åkte vi hem till L&F igen, då blev folk lite trötta och så, så då drog alla killarna och jag till en fest som låg en liten bit bort, men det var inte skoj där. 90% blondiner och resten var nördar till killar typ, fanns väll ngn snygg men naee. Sen fanns det shootar som hade fått i för mkt kleratin eller ngt, de var som geleljus alla shootar, så man fick ta bort plastglaset runt och sen tugga i sig shooten. Fyfan vad äckligt.
.
Då sa jag att jag ville dra ner till stan, men de andra orkade inte, så då drog jag ner och träffade Malin så träffade vi Paso och en annan snygging :O Upptagen snygging! :P

Kommentarer
Postat av: ;P

snygg

2009-09-06 @ 15:32:40
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback