Godmorgon

2009-09-29 @ 12:42:59
Godmorgon alla där ute :)
.
Vaknade första gången vid 9 men jag kände mig sjuk så jag somnade om och vaknade vid halv 12, första gången jag får sova så länge. Skönt! Sen gick jag ut en prominix med Naxo, ska börja med mintt nya liv och börja gå ner i vikt. Ni ska få följa mig! Om ni vill.
Jag ska göra lite snygga bilder där ni får följa hur långt jag går, vad jag äter och annat som påverkar min vikt. Tycker ni det låter intressant eller har några idéer lämna dom gärna!
.
Ska idag träffa tre vovvsingar som jag ska gå ut och gå med och passa åt en kille som jag, Emelie och Annika lärt känna :) Små söta vovvar.
Men vi får höras senare!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: LENA ღ

Hoppas du har haft en bra dag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-09-29 @ 19:07:32
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback