Godmorgon :)

2009-09-30 @ 09:53:52
Hejsan allihopa!
Igår träffade jag och Emelie aldrig han med hundarna, han satt på akuten hela kvällen med sin syster, men vi satt och väntade på samtal från honom vid 4, men han ringde inte fören vid halv 9 till mig.
Då satt jag hemma i mörkret helt själv och gömde mig med Naxo så vi bestämde att träffa honom idag ist. Vi får hoppas inget står ivägen idag.
Jag vill gärna jobba imorgon, men som det ser ut nu så går det inte, Naxo bet pappa igår. Så jag tror att jag får vara hemma, men jag vill inte byta bort min tid på jobbet. Känns jobbigt, behöver jobba. Hoppas dom förstår.
.
En bild från studenten.

Kommentarer
Postat av: Lisa

godmorgon!

2009-09-30 @ 11:03:46
URL: http://wlisa.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback