gomorgon

2009-09-23 @ 08:58:22
Godmorgon sötnosar,
Hände lite grejer igår så jag hade inte tid att skriva, eller tid och tid hade jag säkert, men ingen lust. Hade en klump i halsen hela kvällen och vi får se vart denna dagen bär faktiskt. Jag hoppas allt löser sig och är ett stort misstag.
Men vid 12 ska jag eventuellt med Lotta till hennes arbetsintervju på Norrby, har med oss lilla vakthunden! Sen ska vi direkt hem och käka och sen bär det av till mina kusiner och hälsa på.
Hoppas Naxo sköter sig ;)
.
Men det brukar hon så det är nog ingen fara.
.
Men nu ska jag ska göra mig iordning och duscha, tkr det är roligt, varje gång jag ska duscha sitter vovven utanför och gnäller :P

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback