halloo

2009-09-22 @ 14:30:43
Förlåt för att jag är dålig på att uppdatera, men jag har fullt upp med hunden, är inte van att få sova 5 h varje natt. Hon är busig en jävla hunden och hon är en stalker till mig, jag kan inte få någonstans utan att hon ska med, går brevid mina fötter konstant.
Hon får inte vara i soffan så när jag är i soffan och kollar tv sitter hon nedanför och gnyr och på natten ligger intill min mage och snarkar.
Hon skyddar mig om någon kommer fram och lyssnar på mig som om hon var mitt barn. Ja, jag gillar henne :) Lilla Naxo.
Men nu ska jag se vidare på tv, sen ska jag ut med busfröt igen. Jag lovar att uppdatera senare, puss på er!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback