Hiss och Diss!

2009-09-29 @ 01:04:13
1. Att ha hund
Även om man inte har någon egen så kan man som jag, låna någons eller vara hundvakt. Jag är ute med tre personers hundar mer eller mindre ofta. Det är skit bra, kommer man ut ur sitt rum om man inte har arbete eller tränar. Jag har faktiskt lyckats gå ner lite i vikt (Y)
.
2. Kissies rap-attack från The voice!
.
.
Haha, får låten på hjärnan. Tycker det är jävligt go och rolig (Y) Den får tala för sig själv.
.
3. Kapten röd - Trasig
.

Mycket fin låt!
1. Mitt finger, delvis diss och delvis hiss
.

Det gör liiiite gött ont faktiskt, men så är det väll med minnen. Vissa gör mer ont än andra, men man vill minnas dom.
Fingret har brännt sig, eller blivit brännt. I will always remember that night.
.
2. Orättvisor
Det är nog fan det jag hatar mest, att vissa folk har hamnat på rätt sida staketet helt enkelt. Vissa har så lätt för sig och har alltid tur. Sen finns det sjukt mkt olika orättvisor, vissa har det mer eller mindre svårt och tycker att olika saker är orättvist.
Vissa tycker det är orättvist att vissa får sjukvård eller mat. Vissa tycker det är orättvist att kompisen får vara ute längre än en själv.
Men de finns. Jag hatar dom.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback