Jag har en åsikt

2009-09-26 @ 11:49:21
Jaaaaaaa, nu är jag riktigt irriterad, jag tror inte mina föräldrar läser min blogg, men vem vet. Gör dom det så är detta inlägget riktat till dom!
Tiden med Naxo funkar inte så bra just nu, hon går inte utanför dörren om jag inte följer med och morrar mot alla om jag inte är hemma. Jag märker att mamma och pappa tycker det är synd, för de vill verkligen ha en hund. Men nu vill de att Naxo ska åka hem, det vill inte jag. Kommer bli tomt, även om vi haft henne i knappa 5 dagar eller lite mer. Men hon är redan en vana, är ute varje morgon med henne och flera gånger om dagen.
Så nu tycker jag att vi ska köpa en hund. Jag iaf har kunnat bevisa att jag är mogen för en hund. Ni är bara för envisa för att släppa till och låta oss få en hund!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback