japps

2009-09-16 @ 16:18:02
Nu blidde jag lite ledsen i ögat, kan inte åka till stockholm på fredag, men jag sörjer ju med Håkan ist, han kan trösta mig. Sen är jag pank nästan så har inte råd att åka till stockholm, men det får bli när lönen har kommit, den kommer ju på en fredag (Y)
.
Mhmmmm, vad ska jag göra den 25? Känner på mig att det är ngt jag ska göra, men jag vet inte vad. Jag får en dålig vibb, så tror det är ngt jag ska göra, bara önskar min minneshylla inte valde att placera vissa grejer jävligt långt in och bakom all annan information jag ska minnas.
.
Sen idag blir det KALAJS, vi ska dra till krogen senare idag. Det ska bli riktigt nice faktiskt. ska väll börja göra mig iordning snart å man blir klar innan 10. Har bestämt mig för att skrämma staden och dra på mig rött läppstift och göra min riktigt glamrockare idag, finns inte många glamrockare i denna staden, har faktiskt aldrig sett ngn när jag varit här. Tycker det är kul att klä ut mig lite då ;)
.
Japp. Jag funderar på att bli medlem på videofyme eller vafan det heter och göra mitt första videoinlägg ikväll när jag full och klad ;-)
.
.

Kommentarer
Postat av: bella

tittar/gillar du the oc?

kolla gärna in min blogg när jag var i "oc världen" och säg vem som din favorit är!

Ha en super kväll!

Kraamar!!

2009-09-16 @ 17:37:37
URL: http://isabellaingels.blogg.se/
Postat av: Annika Wacker

Jag blev med lem där idag fan! haha. Men får se om jag lägger uppngt ^^

2009-09-16 @ 21:31:27
URL: http://annikawacker.blogspot.com
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback