Ojojojojoj

2009-09-17 @ 15:37:37
Vad jag har oooont, tyck synd om mig. Ont i ryggen och i röven efter att jag satt på den jävla hästen igår, är glad att jag slapp göra det idag, hade väll dött av träningsvärk tyyyyp.
Men somsagt har vi varit i stallet idag oxå efter att en halvnatt höra ngn spy (Y) Eller vad Jossan har sagt iaf, jag somnade ganska fort faktiskt, eller däckade, jag vet inte! Men jag minns allt från igår, det är inte ofta jag har fulla bilder av kvällarna faktiskt.
Men vi hade riktigt skoj, måste säga det igen ;-) Sen åker inte min buss fören vid typ 18.40, då tar det en timme hem, har köpt lite godis oså så jag kommer klara mig.
Men det känns mesigt att åka 1 h när jag åker till stockholm och sitter på bussen 6h, nu hinner jag ju knappt gå på bussen innan jag ska av igen xD
.
IMORGON ÄR DET HÅKAN HELLSTRÖM, jag dör av lycklighet, allt är perfeeeekt :) Sen stockholm imorgon vid 23.25, emmy is klad!
.
Men fortfarande är det synd om mig för att jag är proppmätt och har träningsvärk. Det är jobbigt!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback