så sööööt

2009-09-13 @ 14:24:22
Jag vet att den är gammal, men är den inte föööör söt?
.
.    
Denna låten har jag gjort till dig Henry, 
för jag saknar dig och du är min bästa vän.
Men du är inte här nu, du vill inte vara med mig. (gråt)

Henry är min kompis, han är bra, han är bäst.
För han är så himla gullig och snäll.
Jag sitter hemma och han är hemma hos sin pappa.
Jag är ingenting utan han.

Du sa att det var vi två men du ljög.
För du gillar inte mig, fy fan.
Bättre? Vi vet du är störd.
Jag älskar dig men du lämnar mig här.

Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Nu ska jag berätta vad som händer när jag är ledsen.
Jag blev helt cp, och cp, och cp.
Henry hjärta Roffe är lika med sant.
Jag kan weila sönder, era bönder, ni är loosers.
För vi är de böghåls, the pojksnopps, vi består.
Du sa att du älskade mig men du ljög.
Ditt rövhål du är dum.
Hoppas att det blir du och jag i nästa liv.
När du har tid för lilla Roffe.

Jag älskar dig Henry, hoppas du förstår att du dumpar tjejen och satsar på mig istället. Hejrå'.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback