Underbar dag!

2009-09-08 @ 22:03:57
Idag har verkligen varit en kanon dag, kan inte mer än att älska den!
Först träffade jag mina underbara kusiner och deras kanon föräldrar. Satt och pratade med Ulle mkt, och det kändes skit bra att prata med henne, släppte alla hämningar och det var lätt att berätta mkt om hur jag kände, tack!
Sen inte tal om skitungarna till döttrar de har, alltid lika roligt att vara där. Kan komma dit och vara arg eller ledsen men när man går därifrån är man på kanonhumör :)
Sen träffade jag David, vi satt och kollade på Meet the spartans, det var jätte roligt! Vi satt och tjötade och skrattade i säkert 3 h eller ngt.
Sen taggad som fan för imorgon, imorgon kommer det magiska datumet, 090909! Imorgon, 090909 kl, 09 händer det två saker som kommer påverka mig starkt, en av sakerna är att Annika ska ha uppkörning och kanske får körkort detta magiska datum.
Ingen kan rubba mitt humör idag, är kanon glad.

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :D

2009-09-08 @ 22:09:47
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback