wihiho

2009-09-09 @ 22:41:07
Jag har verkligen humörsvägningar, jag kan vara på världens sämsta jävla humör och kunna döda någon sen 10 minuter senare vara på kanon humör och kunna kyssa en främling när och var som helst!
Okej, tog i lite där både upp och ner.
Men jag och Jossan bestämde att jag skulle pallra mig till jnkp nästa vecka på tisdag, ska bli mysigt att komma iväg från borås ännu en gång och träffa jossan gör bara att min resa på rymmen hemifrån blir kanon (Y)
Saknar den bruden mycket alltså.
Sen blir det stockholm en vecka efter jönköping eventuellt, vi får se, vi får se :) Men man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback