.

2010-04-16 @ 23:35:36
Kan inte hjälpa mitt beteende just nu,
idag gick det verkligen åt pipsvängen.
Jag var på topphumör på jobbet, gjorde kanonsamtal och hjälpte alla.
Fick väll några konstiga frågor som: Varför betalar man för abonemanget?
Men annars.
Sen när jag kom hem och var ensam började alla tankar snurra,
så jag gick ut och gick. Något jag alltid gör när jag mår dåligt eller har mkt att tänka på.
Fastnar oftast på samma ställe, hultasjön ute på en brygga.
Jätte mysigt och man får sitta i fred.
Sen lyssna jag på musik och alla funderingar vreds till ångest.
Försökte göra det som kändes bäst för stunden, jag visste varken ut eller in.
Så kom jonas dit när jag ringde och grät. v
Vi satt och prata en stund, släppte ut det mesta.
Sen gick vi hem till mig och åt godis,
han åkte hem nu.
Vi får se hur det känns senare ikväll och imorgon.
Mycket som snurrar runt, känslor ger verkligen ångest.
Gamla sår som rivs upp och upprepas i mitt huvud.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback