Hiss och Diss!

2010-04-06 @ 21:34:28
Det är dags va?
1. Påsken
Hade en riktigt kanon påsk faktiskt, sen fick jag ett påskägg av mina älskade vänner Markus och Jonas v Innehöll två stänger med godis, två chockladbitar och leverpastej xD Klagar alltid på att de inte har pålägg hemma och sen vet dom att jag älskar leverpastej. Tycker att jag är extremt svensk som äter det.
Wiho för påsken!

2. Flörta
Är inte det de roligaste som finns? Flörta. Älskar det!
Dock letar jag seriöst men ja. Inga fler kommentarer. Gillar att få kittlet i magen :)
De senaste har stannat vid flört, inte blivit något seriöst. I vissa fall (Y) och i vissa fel inte tummen upp.

3. Pengar
Har fått min första lön på länge, riktigt skönt! Kan man göra vad man vill, fika med kompisar och kunna göra saker som kostar pengar (allt)

1. Vädret
Just nu iallafall, idag har det regnat och varit tråkigt! Hatar det jävla regnet. Damn!

2. Humörförstörare
Tror inte det ordet finns, men skapade det ordet nu!
Hatar personer som kan lyckas förstöra ens humör totalt. Har nog perfekt jobb för det, jag jobbar på tele2s kundtjänst för de som missat det. Folk som ringer in och klagar på fakturor och feldebiteringar (Y) Sen glada människor med såklart. Men ett jobb där man verkligen kan möta arga och ledsna människor.

3. Idioter
Påtal om det, jag stendissar killar och tjejer som är idioter. I mitt fall oftast killar, tjejer kan jag handskas med, bara mina nära tjejvänner kan såra mig (vilket de aldrig gör men de är de ända som kommer nära mitt hjärta nog att kunna förstöra det) Killar kan på ett annat sätt komma nära inpå mitt liv så de kan sparka på mig även när jag redan ligger ner.
Så om du är i mitt liv för att krossa mig så gå nu.
I'll come for you ;)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback