.

2010-12-18 @ 03:53:08
Jag är en stark person men hur mkt som helst pallar jag inte. Jag ska sova nu.
Jobbat 20 timmar de senaste två dagarna och folk runt mig gör det inte lättare för mig.
Jag trodde fan det skulle bli den bästa månaden i mitt liv för några månader sen.
Fira jul med min familj och den andra familjen som betyder så mycket för mig,
fira 20 år med min bästa vänner här i borås eller på en kryssning.
Fira nyår med min bästa vän och andra vänner.
Men just nu är allt mitt fel, skullden är min, jag bryr mig mer om andras mående än mitt egna.
Gör fan allt för att göra alla nöjda men inget är bra.
Jag gör inte som alla andra säger men jag försöker göra så att alla blir glada.
Orkar inte.
Bara för att jag ofta ger mig för att jag inte orkar bråka så är det inte alltid allt som är mitt fel.
Så jävla tungt. Just nu går dagarna ut och in bara, hinner inte ens tänka.
Nej, inget blir som man tänkt sig antar jag.
Orkar inte bråka och förklara allt för alla.
Låt mig gå runt och låta dagarna startas och avslutas istället.
Orkar inte prata om det eller tänka på det.
godnatt.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback