Lite gamla kort

2010-12-13 @ 12:11:32

hahahaha, nyår 07/08. Champagne i colaglas (Y)

Jag och lotta var i gbg och festa med ett par killar hon träffat på en resa utomlands. Riktigt roligt. Minns hur mongo de tyckte jag var för att jag inte ens kunde spela 4a manna kotte. haha. Sen blev vi utslängda från krogen för att vi tog med cider in. Har precis fyllt 18.

Jag och mickan köpte en ölhatt till chrille när han fyllde 18 ;D Syns inte på den men vi kladdade sönder den.

Mickan, jag och Malin.

Mikaela och jag

Jag och mickan satt ute och drack innan en fest, tydligen har vi fått ngn att köpa ut till oss, 16 år, ska fylla 17.

Jag på en krog i jnkp våren 09

Jag har alltid med mig för mycket, en helg hos jossan

Marty och Alex

Jag tyckte jag var cool för jag snott Daniels örhänge ;D

Andersson och bobo, minns att vi körde moppe dit. haha

Ja, jag älskar håkan, de på bingon gjorde itne det. Skylten satt väll upp, en timme?

Fyfan vad jag tyckte jag var snygg, haha. Glamslam -09

I väntan på håkan, 21 h senare ;)

haha, med ett tomtebloss och papp så kom brandbilen några minuter senare

Bobo kom in till bingon sådär, hahahaha. tanterna sket ner sig när han kom in. inte för att han ser farlig utan bara jävligt konstig ut.

Jag tog adams chinos, skjorta och slips och tog på mig. Adam blev inte glad.

På en bildlektion så började jag och marty måla mina byxor. haha. Hade mycket o göra på dom lektionerna.

jag, jossan och malin satt och busade på min balkong. 16 år var vi här och tjuvrökte och tjuvdrack.

Mitt på dagen, mitt i sommaren hos jossan. Fyfan det var underbart den helgen i jnkp.

Jag och Daniel i sandsjön.

Jag satt en dag inne och undrade vart solen var :(

jag och mollan 14 år tror jag? 15?

Vaknade en dag med en KALAS fläskläpp och skulle till skolan. hahaha, Fan vad hemsk den är!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback