Detta visste ni inte om mig.

2010-01-11 @ 13:55:13
Jag har alltid drömt om att ha en storebror!
Det låter kanske sjukt för er som har det, men det hade varit skönt och kul.
En person som verkligen bryr sig om dig, vems svaga punkt är inte småsyskon?
Om man har något.
Jag har en lillebror, inget skulle få hända honom. Då hade jag dött tror jag. Är så rädd om honom. Fast det inte alltid märkts.
Jag menar också, har man en storebror (t.ex) kan man få hjälp med saker jag har fått ta reda på själv. Jag försöker lära Adam allt jag kan, men vettefan om det är en bra idé ;)
Någon man vet man kan prata med om allt, för en storebror är som en vuxen med erfarenheter men egentligen inte kan säga vad du ska göra och inte. Bara ge bra tips.
Ja, någon frivillig som vill bli min storebror? haha!
.
Nej men det är nog därför jag har gillat att umgås med killar hela mitt liv.
Vill ha någon som jag vet bryr sig om mig och man kan prata med om allt.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback