Drömde en heeemsk sak inatt!

2010-01-28 @ 16:02:49
Fyyyyfan vilken mardröm jag hade inatt.
Kortfattat, orkar inte skriva ut alla detaljer nu :)
.
Jag och Annika var på krogen i Stockholm, så fick hon något konstigt utslag på halsen så hon åkte hem (?)
Sen träffa jag en kompis och vi festa en stund, sen åkte jag hem.
Kollade mig i speglen så såg jag att jag hade samma utslag på halsen,
jag började skrika på min mamma att hon skulle komma.
Skrek alltså på henne i panik typ, så kände jag att jag domnade bort hela kroppen.
SÅ jag ramlade ner och landade på min arm och såg mamma kom springande i hallen.
Jag landade så jag såg ut i hallen.
Sen ser jag hur någon stor missbildad vårta växer på min arm framför mig.
Försöker typ skrika men jag får inte fram något.
Ser suddigt att mamma sitter på knä i hallen och gråter jätte mkt.
Så sträcker jag mig efter henne men jag känner att jag försvinner mer och mer.
Sen vaknade jag och min arm var bortdomnad. Höll på att dö!
Var skit rädd!
.
Sen såg jag att om man drömde att man dog så betyder det nystart. Hum. Spännande.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback