Fan

2010-01-06 @ 18:46:12
Jag önskar jag kunde lita på dig, jag vet att jag inte kan lita på dig. Du med.
Fan.
Du är oftast en lättnad, underbart att ha dig där, men ibland är det jätte jobbigt. Psykiskt.
Jag ser saker du inte vet.
Nej jag är inte bara en rädd fjant som går att skämta bort.
Du behöver bevisa saker för mig, precis som säkert jag har saker att bevisa för dig.
Jag vet de saker jag behöver visa för dig, som jag vet att du har svårt för.
Och du vet precis det jag har jobbigt med.
Men bara varför göra det värre.
Jag försöker kontrollera allt genom att inte åka och försöka att inte tänka för mkt.
Men det går inte.
Fan.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback