Från i fredags

2010-01-18 @ 01:05:02
Hej älskade läsare.
Förlåt för min katastrofala uppdatering men jag har haft fullt upp!
I fredags festade vi hos Annikas bror, satt med ölspel och jag söp ner alla såklart (A)
Markus var nog helt klart fullast, han minns inte ngt av kvällen (Y)
Men det var en rolig kväll. Minns inte ngt speciellt roligt för folk som inte känner oss,
internt roligt ;P
.
Sen i lördags var vi hos Jimmy först, festade lite fast alla var as bakis utom Markus som fortfarande var full!
Men vi började hälla i oss och skulle åka till Norrmalm och festa i ngn lägenhet.
På bara ngr timmar utan mat hade jag hällt i mig 2st 7.3 öl, 2st 5.2 öl, 3 cider, sen i bilen 2 öl till, sen på festen blandade jag en drink med cola (?). Jag som hatar cola!
Sen blev jag stenpackad, vet inte vad jag gjorde för roliga saker.
På festen som jag trodde var en random fest träffar jag en gammal klasskompis och andra jag festat med för ett år sen (Y)
.
Idag vaknade jag hos Markus och var redigt bakis, hade tydligen däckat i bilen hem, både jag och markus.
Jimmy hade försökt få liv i oss men ej lyckats. Sen lyckades Micke efter ett bra tag.
Sen sprang jag förbi Annika idag och hämtade min grejer och träffade Emma och kollade på Johan falk (Y)
Lyckat.
.
Men nu ska jag sova, hörs imon.
Träffa grynet Annika imon v

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback