Godmorgon

2010-01-18 @ 13:13:22
Godmorgon sötisar.
Jag är on my way, ska springa ner och träffa lotta. Hon ska käka och jag titta på xD
Nej men jag har inte pengar till kebab eller pizza så får titta och äta när jag kommer hem.
Ska direkt ner till stan efter träffen med Lottis, träffa Annika, kolla efter ett rött linne till (?)
Jaa, det är hemligt.
Affärsidén rullade igång förra veckan.
Möte på torsdag och träffa K, diskutera hur allt går och fila lite.
Sen på fredag ska vi till en fotograf.
I helgen ska vi fixa färdigt resten, "deadline" på måndag.
Detta låter riktigt proffsigt. Och det ska det bli också!
.
Menmen, måste springa och möta min goding nu.
Ska kolla på ett internet till mini pc med så jag kan jobba på teamork med detta.
Pussssssisar

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback