Mitt 2009.

2010-01-02 @ 12:14:36
Ja tänkte göra det lite häftigt, min sammanfattning av 2009 men mitt PS är keff :)
Men jag ska börja med, kan ni gissa? Januari 2009.
.
Januari
Jag startade min blogg i slutet av December och början av Januari iår.
Jag fyllde 18 år för exakt ett år sen i onsdags, så mycket krogen i Januari.
Jag fick mitt andra jobb i livet i Januari, bingohall.
Jag hade 6 nyårslöften förra året med saker jag skulle göra,
1. Åka utomlands iår Nej
2. Åka till ngn festival Ja
3. Ta studenten Ja
4. Träna när skolan börjar Nej
5. Ta körkort Nej
6. Flytta hemifrån i år Nej
Ja ni förstår hur illa det gick!
.
Februari
Jag träffade Robin Bengtsson, det var typ höjdpunkten för mig den månaden!
En helg i jönköping jag sent kommer glömma med Jossan
.
Mars
Håkan konsert då vi köade närmare 24 h, vi var på åhaga så länge iaf
http://www.bt.se/nyheter/tv-intervju-med-hakan-hellstrom%281196146%29.gm
Jag var ju med på tv ;)
En händelserik helg i Växjö med malin
.
April
Jag åkte iväg till Jani första gången tror jag var i April
Påskafton slutade med att en conteiner (stavning) brann och brandkåren var där (Y)
.
Maj
Piercade bröstvårtan!
Jag lärde mig att man inte vill vara barnvakt med två barn, Max och Malin ;)
Började umgås mer med Annika
.
Juni
STUDENTEN!
Peace and love-resa
Lärde mig att inte ha fest hos andra, bara tråkigt att städa dagen efter
.
Juli
Jag och Annika börjar umgås mkt och en kväll ska vi mötas i stan och fika, det slutade med att vi var borta från stan närmare 24 h på liseberg och på krogen i göteborg, sover utanför nils ericsson terminalen. Kanon!
.
Augusti
Fler minnesvärda stunder med Annika
Varma utekvällar på krogen med myyycket alkohol!
Alla kvällar på bränneriet
.
September
Var hundvakt till Naxo
Håkan på Liseberg
Hade besöksrekord som jag ska slå snart igen, ska blogga järnet iår!
.
Oktober
Är mer och mer i Stockholm
Lämnade tillbaka naxo
Umgås mycket med David
.
November
En kväll på stureplan
Jag blir sjukt dålig på att blogga av olika anledningar
.
December
Jag fyller 19 år
B.la

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback