Vilken jäävla natt!

2010-01-10 @ 13:05:48
Först började jag och Evelina dricka lite hos min jobbarkompis Carina.
Jag blev galet full redan vid 9 eller ngt, behövdes inte många drinkar för det.
Sen drog vi ner till stan, träffade upp Paso och drog till Boda där Jimmy och co. sa att det var fest.
Men nejdå, då var det en katastroffest, då drog vi ner till stan och en krog som heter bara.
Såg en elfsborgsspelare där, han verkade rätt onykter!
Så drack vi en as cool drink sen kom Jimmy, Markus, Berg? och en till ner bara.
.
De fick för sig att åka till Göteborg, en full Emmy och Evelina tackar inte nej,
så vi hoppar in i bilen 6 st. AS trångt.
Sen in på 49:an och köpa blanddricka till min sprit och en jävla pizza.
Vi stod och kommenterade alla äckliga grejer man kunde lägga på och skratta åt allt.
Ja, dit går jag aldrig tillbaka!
Sen in i bilen med en varm jävla pizza och försöka hälla över blanddrickan till spritflaskan (Y)
Gick JÄTTE bra, verkligen.
Sen blev det massa öl och vodka. Framme i Göteborg var det inte varmt.
Jag gick till en krog, pratade med vakten och så frågade jag åldersgränsen.
Så log han och sa: Det beror på. Så tog han mitt legg och lät mig gå in.
Men de andra var för fulla för att följa med, tro mig. Jag var FULLAST!
.
Vi tänkte dra till Gretas, men gaybar gick inte hem hos killarna alls.
Så vi drog hem, då blidde jag trött och ville hem.
Men först hela vägen sitter Berg brevid mig och pratar om hans tungpiercing
och någon operation. Närmare mitt hem säger han att han ska av på samma ställe,
Så jag antog att han trodde han skulle med mig hem, eller hoppades på det.
Yeah right.
Så jag hoppade av och gick iprincip rätt in. Då hoppade han in i deras bil igen.
Markus ropade till mig, så gick jag till hans ruta så sa han:
Du fattade att han ville ha med dig hem eller?
Han satt precis brevid. Jag ba: Jaaa, jag fattar la det!
Markus ba: Ska du med mig hem ist?
Hahaha, jag dör. Så tackade jag Nej och gick in.
Fick nog 10 sms, de ville ha med mig och basta och vafan det var.
Men nej, ville sooooova.
Nu är jag vaken, gött bakis och ska in i duschen snart :)
Det var min vilda natt!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback