teest2

2010-07-08 @ 20:05:41
Vem vill du vara med just nu: Jasmine
Vem saknar du: Jossan!
Vem pratade du med senast: Jasmine
Vem skulle du ta med dig till en öde ö: Oj, Jasmine tror jag ;D
Vem träffade du senast:  Mina kusiner med föräldrar och Jasmine
Vem älskar du: De vet om det v
Vem fick du senaste sms: Linda
Vem ringde dig senast: Ett randomnummer faktiskt xD
Vem vill du festa med:  Mötley cruuue!
Vem vet mest om dig: Vet inte, ingen tror jag
Vem kysste du senast: A
Vem sov du i samma säng som senast: A
Vem vill du gå på en konsert tillsammans med: SONISPHERE MED CHRILLE!!
Vem vill du helst träffa utav alla i världen: Dregen och Nikki sixx
Vem är din bästa kompis: Jasmine
Vem kramade du senast: Jasmine
Vem var du på fest med senast: öööhm, fest? Ingen aning. Linda o co. kanske?
Vem lagade du mat med senast: A
Vem har du köpt den dyraste presenten till: Andreas tror jag
Vem fick du en present av senast: A
Vem gjorde du senaste utflykten med: Badade med Idah senaste
Vem tog du ett kort på senast: Niiisse
Vem tog din oskuld: En fågel
Vem gjorde dig glad senast: Elin och Elsa <3
Vem gjorde dig besviken senast: Jagsjälv
Vem gjorde dig arg senast: Derruu
Vem är den tråkigaste du vet: Väntant och tråkmånsar
Vem är den lataste du vet: Boooobooo
Vem gjorde du bort dig för senast: hahaha, ja, jobbet på fyllan kanske
Vem fick du senaste e-mailet ifrån: Reeeklam
Vem är skyldig dig pengar: deru
Vem är du skyldig pengar: deru
Vem såg du på film tillsammans med senast: A
Vem vet du mest om: Donno, ingen
Vem lärde du känna senast: Ngn på jobbet kanske
Vem dansade du med senast: Jasmine xD
Vem kan du berätta allt för :Jasmine
Vem skulle du vilja ge en ros till: .
Vem av dina msn-kontakter pratar du mest med:  Ehm, vet inte
Vem umgås du mest med: Jag vet inte, just nu Alen
Vem vill du åka utomlands med: JASMINE I HÖST, mkt jasmine nu ;D
Vem bryr sig mest om dig: Min familj
Vem bryr du dig mest om: Min familj
Vem mer än du sover oftast i din säng: A mest utöver migsjälv
Vem sov i din säng senast: A
Vem är den gladaste du vet: Lottis, saknas dig bby
Vem har den bästa sångrösten: hahaha, ingen av mina vänner, malin? ;D *KRAAX*
Vem drömmer du oftast om: hemliiis

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback