God afton!

2010-06-24 @ 20:52:51
Hej :)
Jag sitter vid datorn, har precis dragit igenom dammsugaren i lägenheten och nu sitter jag här,
har sovit 2 timmar också, riktigt underbart.
Dock vaknade jag med massa missade samtal och sms, så ringde lilla david med.
Han fyller ju 20 snart, blir det att fira han med kära jasmine m.m.
Men imon, först och frääämst. Midsommar (D)
Ska bli middag hos mig med lite folk, får inte plats speciellt många men det blir mysigt.
Ska jag laga mat som fler än jag ska äta, kan bli spännande. Tur att jasmine hjälper mig xD
Snart kommer skrutten hit, då ska vi se på film och jag ska äta.
Han har redan ätit :(
Men vad ska jag skaka ihop för mummsigt då?
En macka kanske? Myyyymms.
Men jaa nu ska jag sluta skriva om totalt onödiga saker.
Tuss och Nisse ska få käk nu med. Tonfisk i geele, fint ska det vara!
Puss på er!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback