Hej snyggingar.

2010-06-06 @ 23:55:15
Jag ska faktiskt försöka skärpa mig på bloggandet, jag är riktigt dålig på att blogga.
Men vafan, vad ska skriva om? Allt som händer på jobbet?
För det är typ det ända som händer i mitt liv just nu, jag jobbar, denna veckan 7 dagar och nästa 5.
Men jag har haft en mysig helg, träffade jasmine och co, i fredags efter jobbet. Var dock helt slut.
Somnade vid 1 tiden och jobbade kvart i 9.
Sen igår åt jag middag och kollade på massa serier med *.
Lite hemlis :)
Sen vaknade vi och jag jobbade idag med.
Kanonkul att gå upp ensam, Njaeee!
Men nu ska jag slänga mig i sängen och sova.
Pallra mig upp till trandared ev och hämta ett paket.
puss på er!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback