Jahaapppss

2010-06-12 @ 12:22:06
Igår, wooooow.
Satt här först, jag & Jasmine. Så var alen och hans kompis ett litet tag med.
Shootade lite.
Sen drog vi till harrys, dansade massvis. Fyfan vad skoj vi hade!
Sen åkte vi hem till mig och gjorde fiskpinnar, pommes och sås 2 på natten! Mumms..
Sen blev jag väckt imorse och nu ligger jag här.
Ser på Johan falk och ska snart ta en välförtjänt dusch, städa och fixa mig.
Frågan är, lockigt hår eller platthår? Vi får se :)
.
Blir bio ikväll, Iron man 2.
Har inte sett ettan, så kanske ska hem till min bror och se snabbt på 1an,
vill även förbi mina gamla fina jobbarkompisar och festa.
Blev så glad när de bjöd in mig, men får nog bli en annan gång tyvär :(
kanske åker förbi när jag gjort mig iordning.
.
Igår på jobbet vann jag 1500 kronor jag får på nästa löning.
Wihoo.
Och nu ligger min mysiskatt Nisse på min svank, fyfan vad varm och skön han är ;D
Min ryggont släpper sakta men säkert.
.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback