Jasmine

2010-06-19 @ 12:15:18
  
Kort från förra helgen för den nyfikna, kanonkväll på puls :)
Jasmine, igår var min dag helt katastrof, ville bara pissa på den.
Så träffade jag dig och pratade, det kändes så sjukt mycket bättre,
inte det att vi gjorde något för att jag skulle tänka på ngt annat, utan du lyssnade på mig.
Jag såg på dig i dina ögon och allt att du verkligen lyssnade, inte gav mig den blicken som andra gör.
"Jag skiter i dig"-blicken. Du lyssnade.
Vi satt och pratade om allt, vi har inte känt varandra länge men det har klickat, klockrent.
Vi är både så olika och har olika åsikter, samtidigt som vi tänker precis likadant.
Så mycket interna saker som hänt, vi har gått igenom så mycket saker ihop redan.
Jasmine, jag älskar dig massvis.
Kommer alltid stå vid din sida vad som än händer, finns alltid här, glöm aldrig det.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback