Jag vill ha en katt!

2010-05-10 @ 20:13:42
Jag har varit på abbostäder nu och fått två biobiljetter, se vem jag kan bjuda med på bio.
Var där med paso, sen gick vi och fikade efter, det var trevligt som fan.
Innan abbostäder var jag förbi emma en stund och satt och pratade om allt möjligt.
Hennes pojkvänssysters katt hade fått kattungar så vi satt och myste med dom,
då bestämde jag mig att jag skulle ha katt, de var så fruktansvärt söta.
Jag ska bara hitta någon gullig katt. Jag vill ha en skeppskatt!
Har hittat massa söta katter men alla hinner före mig.

Sen nu sitter jag här, vet inte om jag ska förbi milica sen,
beror på hur jag känner sen. Är redan ganska trött och börjar fan 07,30 imorgon.
Kommer vara helt död. Behöver mina 12h sömn! ;)
Men nu ska jag leta vidare, skriver lite senare.


Ett kort från danmarksresan, minne för livet.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback